Monday, August 19, 2013

New Style Icon - Kylie Jenner

Cred ca le stie mai toata lumea pe surorile Kardashian. Am avut, pe blog, postari despre ele si despre cat de mult le admir stilul personal (ajutate, probabil, de o armata de stilisti).  Dar din umbra vin in forta surorile lor mai mici, Kendall si Kylie Jenner. Preferata mea este mezina Kylie, pentru ca este, evident, mult mai pasionata de moda decat sora ei mai mare Kendall, care este model, dar nu am vazut o evolutie atat de mare din punct de vedere stilistic fata de sora ei mai mica. Asa ca in lista mea de fashion icons a intrat Kylie Jenner. Am strans poze cu cele mai reusite tinute ale ei de-a lungul timpului si putem observa ca si ea este adepta citatului "Less is more". Poarta de obicei tinute all black, sau un tricou alb simplu, cu o fusta de piele neagra si niste ghete. Totul tine de atitudine, cum a spus chiar ea intr-un interviu.
Nu conteaza cat investesti in haine atata timp cat ai bun gust, imaginatie si un ochi format cat de cat.
Eu cred ca este un exemplu bun, Kylie, si chiar o inspiratie pentru momentele cand vrem sa aratam "casual but cool".
Dupa cum puteti observa, Kylie, poarta aceeasi geanta Celine aproape in toate pozele.
Sa arati bine nu inseamna sa ai 100 de genti, ci sa investesti inteligent in lucruri de calitate pe care le poti purta si la anul.
Uneori ne lasam dusi de val si abordam tendintele mot-a-mot chiar daca nu ni se potrivesc.
Tendintele trebuiesc adaptate, sa la conferim acel "touch" personal si sa nu cumparam ceva doar pentru "ca se poarta".
Moda trebuie sa fie un mijloc prin care sa ne exprimam unicitatea!

No comments:

Post a Comment