Wednesday, August 14, 2013

Insta-Diary: Portugal

Am petrecut doua saptamani superbe in Portugalia, din cauza asta disparitia mea brusca de pe blog. Am asteptat vacanta asta cu atata nerabdare incat, atunci cand a venit ziua cea mare, mai ca nu imi venea sa cred. Cand ma intreaba cineva "Cum a fost?", sincer nu stiu ce sa raspund. Cum sa fie? Ca o gura proaspata de aer, departe de tara asta. Am facut o gramada de poze, mai ales cu Instagram de care sunt DEPENDENT. Am facut un mix de poze cu cateva poze sugestive, ca altfel as fi umplut blogul cu sute de poze din Portugalia. O sa revin si cu poze facute cu camera foto. xoxo

1 comment:

  1. Te invideiz atat de mult, Portugalia este una dintre tarile unde imi doresc cu disperare sa ajung, cred ca a fost geniala vacanta ta!

    Pop Culture&Fashion Magic

    ReplyDelete