Friday, September 13, 2013

New Goodies - Back To School

Este prima toamna pe care o incep in calitate de absolvent. Ceea ce inseamna ca nu merg la scoalaaa!
Nu am avut mare drag de scoala la viata mea, dar sa zicem ca sunt putin... melancolic, dar nu foarte :)))
Am facut cateva cumparaturi zilele astea si am cumparat niste accesorii in still "college" pentru noul sezon.
Am cautat de foarte mult timp niste runners pe care i-am gasit in sfarsit la Zara. Daca ii gaseam la inceputul verii m-as fi bucurat mai mult, mai ales ca sunt in culoarea mea preferata a verii - PORTOCALIU. Dar cum e vorba aia "Mai bine mai tarziu decat niciodata". Apoi sunt acele ghete decupate dupa care am salivat cred ca vreo 2 ani pe Tumblr. Le-am gasit dintr-o pura intamplare in Bershka. Cand le-am vazut am fost foarte surprins si bucuros. Partea buna este ca sunt 100% din piele, asa ca a fost o investitie buna, zic eu. Acum sunt foarte bucuros cand vad pe Tumblr ghetele astea si imi spun in gand "Hehe, acum am si io" :)). Apoi m-am indragostit de rucsacul in stil college pe care l-am gasit in H&M. Si acel fes este tot din H&M (se stie ca am facut o mica obsesie pt caciulite). Geaca am luat-o din Zara cand am fost vara asta in Portugalia. Salivam la ea de anul trecut si din fericire am gasit-o la reducere. Abia astept sa o port!






No comments:

Post a Comment