Tuesday, September 24, 2013

American Horror Story Coven

OMG! OMG! Unul din serialele mele preferate se intoarce. Sezonul 3 din American Horror Story o sa fie mai tare decat primele 2 sezoane. Ador faptul ca acest serial devine mai bun si mai captivant cu fiecare sezon. Este mare lucru! Imi mai place ca si povestea se schimba odata cu fiecare nou sezon. De data asta o sa fie vorba despre vrajitoare, magie si lupta. Abia astept, mai ales pentru ca am asa o pasiune pentru vrajitoare (Nu la modul cum are Oana Zavoranu, Doamne fereste!). Emma Roberts, care este noua in aceasta productie, va interpreta o vrajitoare rebela (troublemaker), ceea ce nu se putea mai bine. Un rol sexy, perfect pentru o vrajitoare. In rest nu prea mai am ce sa zic, decat ca abia astept sa apara primul episod pe 9 octombrie. 9 OCTOMBRIE, DA??? Notati in calendar!


Si tot in ton cu postarea de azi si cea de ieri, am creat o tinuta in stilul personajelor din American Horror Story - Coven.
O vrajitoare-scolarita. Elementul care da acel aer de vrajitoare, fiind acele botine de la Jeffrey Campbell care au platforme din plastic transparent si umplute cu capete de papusi. Foarte Voodoo :))

No comments:

Post a Comment