Saturday, January 19, 2013

The Carrie Diaries


Am asteptat cu atata nerabdare sa inceapa serialul "The Carrie Diaries". Am indragit acest personaj in "Sex and the City" si abia asteptam sa o cunosc pe Carrie cea mica. Recunosc ca la inceput eram oarecum reticent, pentru ca imi era frica ca personajul din "The Carrie Diaries" nu va avea nici o legatura cu cel din "Sex and the City", dar nu a fost asa.
M-am indragostit din prima clipa de micuta Carrie cu parul blond si rebel, pasionata de moda si indragostita de New York.
Ce mi-a placut cel mai mult au fost tinutele pe care le poarta. Pentru ca actiunea se petrece in anii 80, hainele sunt colorate si pline de viata, dar usor adaptate zilelor noastre. Ma bucur ca am gasit inca un serial, dupa "Sex and the City" si "Gossip Girl", pe care cred ca il voi iubi. Il recomand cu drag!

3 comments:

  1. dragut serial, deocamdata :) sunt tare curioasa cum o sa evolueze!

    ReplyDelete
  2. Imi place serialul, dar din pacate sunt de partea celor care nu reusesc sa vada cum Carrie cea mica ajunge sa evolueze in THE CARRIE BRADSHAW, daddy-issues-fashion-icon we all love to obsess about. :)

    Mi-ar fi placut mai mult sa urmeze povestea producatorilor serialului Sex and the city...

    http://microfashionology.blogspot.ro
    PS. Cool blog!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dupa ce am vazut mai multe episoade, am ajuns si eu la concluzia asta. Asa cum spuneai si tu, nu prea se leaga cele doua personaje. Poate v-a evolua brusc in THE CARRIE BRADSHAW in urmatoarele episoade... Cel putin asa sper, altfel este cam dezamagitor.

      Delete