Wednesday, January 9, 2013

Style Icon: Daphne Guinness

Admir persoanele carora nu le este frica sa se exprime si sa fie impacati cu faptul ca sunt mult mai diferiti fata de restul lumii. In mod normal, a fi diferit nu e ceva rau, din contra, dar societatea sau oamenii in general, tind sa respinga ceea ce nu inteleg. Si eu ma consider o persoana usor atipica, uneori neinteles, poate si din cauza faptului ca sunt introvertit, dar nu despre mine vreau sa vorbesc acum ci despre Daphne Guinness. Ea este genul de persoana pe care am admirat-o inca de mic si sunt sigur ca voi admira intotdeauna oamenii care nu se tem sa iasa din anonimat si sa sparga barierele impuse de societatea in care traim. Nu voi spune cu exactitate cine este, sotia cui a fost sau cu ce se ocupa. Este o persoana pasionata de moda (evident), dar la un nivel mult mai evoluat decat oricare alta fashionista. Pe langa faptul ca este o femeie extravaganta pasionata de haine, Daphne, a finantat si a produs scurt-metrajul “Cashback”, nominalizat la Oscar, si a regizat un altul, “The Phenomenology of Body”. De asemenea, ea realizeaza styling-ul pentru editorialele prietenilor ei apropiaţi, fotografii Steven Klein şi David LaChapelle. Cu siguranta este noul meu style icon, reusind sa o detroneze pe Anna Dello Russo, desi nu exista termen de comparatie, ele avand idei, inspiratii si povesti diferite.



BTW - Sper ca va place noul nume si noua imagine al blogului. Am simtit ca anul asta, blogul, are nevoie de o schimbare.
Am vrut ca blogul sa fie mult mai expresiv si sa ma reprezinte cat mai bine. De ce am ales acest nume si aceasta tema, o sa povestesc cu alta ocazie. Pana atunci... enjoy it!xoxo.

1 comment:

  1. Si eu am fost, de mica, ceva mai diferita decat restul. Dar am invatat ca important este sa te simti bine in pielea ta. Noul look al blogului tau arata foarte bine. Tine-o tot asa!

    *Love, Raluca*
    http://blackeyedstyle.blogspot.com

    *New post*
    http://blackeyedstyle.blogspot.ro/2013/01/ootd-rockin-in-burgundy.html

    *Facebook page*
    http://www.facebook.com/Blackeyedstyle

    ReplyDelete