Sunday, January 27, 2013

New in

Din pacate nu am mai putut sa postez pe blog atat de mult pe cat imi doream, cu sesiunea si alte treburi pe cap.
In schimb mi-am facut timp pentru reduceri. Am fost cam in fiecare weekend la mall de cand au inceput reducerile si nu a existat sa nu gasesc ceva de fiecare data. Asa ca m-am gandit sa fac scurte postari cu cateva obiecte vestimentare cumparate recent. Voi incepe cu aceasta camasa de la Pull&Bear, hotita de la fete. (Oops! I did it again.)
Imi doream de ceva timp o camasa in carouri si faptul ca are tinte m-a incantat si mai mult. (Se stie ca am dezvoltat o obsesie pentru tinte.) Iar acesti tenisi de la Zara, tot din colectia pentru fete, sunt o nebunie!!! (fetelor, nu aveti idee cate pierdeti!!! Ahaha) Tinte, jeg, pret super accesibil, ce iti poti dori mai mult? Plus ca nu va trebui sa ii spal niciodata :)). Ooook! Cam atat va arat pana data viitoare. Urmeaza piesele de rezistenta!

2 comments:

  1. camasa aia e to die for!!!
    me want it!!
    si iti vine foarte bine :P
    si eu am mai cumparat camasi de la baieti, masuri mici :P

    New post
    Biiig haul post!
    http://blackeyedstyle.blogspot.ro/2013/01/biiig-haul-post.html

    ReplyDelete
  2. haha thats's funny. 1. iar ai schimbat numele, mr?? 2. si eu fur in draci lately haine de la Dragos. parca sunt mai..mai pufoase, purtabile :)) cred ca am cam o saptamana daca nu mai bine de cand ii port puloverele & co :)))))))))

    ReplyDelete