Tuesday, October 9, 2012

OOTD: When the Sun Goes Down

In sfarsit se simte ca-i toamna. Temperaturile au mai scazut (considerabil as putea spune), frunzele incep sa cada, iar serile sunt chiar friguroase. Eu sunt foarte entuziasmat sa scap de hainele de vara (stiu ca voi plange dupa ele la iarna) si sa dau iama in hainele de toamna. De exemplu am putut in sfarsit sa port acest sacou care chiar mi-a tinut de cald cand aveam nevoie. Sper sa avem parte de o toamna frumoasa, exact cum a fost aceasta zi.




Blazer - Zara, Shirt - Alina Sidorencu, Pants - H&M, Shoes - Zara

6 comments:

  1. Replies
    1. Multumesc. Sunt preferatii mei. I-am cam uzat de la atatea purtari :))

      Delete
  2. I like how you wore your jacket. Not exactly practical but super duper chic. Been wanting to do it for a while, but I need to wear my backpack too. LOL

    Jayvee
    stilodorito.com

    ReplyDelete