Sunday, October 28, 2012

Isabel Marant? No, it's Pull&Bear

Am vazut acum o saptamana acesti sneakers la Pull&Bear, inspirati dupa deja cunoscutul model de la Isabel Marant.
Mi-a placut foarte mult culoarea si materialul din care este facut, dar la inceput am zis ca nu pot sa ii iau crezand ca au platforma foarte inalta pe dinauntru. Azi in timp ce ma plimbam prin mall am vrut sa vad daca are sau nu platforma, spre surprinderea mea nu avea o platforma foarte inalta, aproape insesizabila. Din fericire aveau si marimea mea, asa ca i-am cumparat. Stiu ca acum multi se mira sau se intreaba de ce imi cumpar lucruri de la fete... Pe mine nu ma intereseaza daca un articol este de la fete sau de la baieti, atata timp cat mie imi place, arata bine pe mine si nu arat penibil, de ce nu? Si sincer, acesti sneakers arata mult mai masculin decat perechea mea de Adidas din colectia pentru barbati.



8 comments:

  1. super! nici nu m-as fi gandit ca sunt luati de la fete

    ReplyDelete
  2. Încălţările sunt foarte cool... şi ajută şi la înălţime. Ai dreptate, nu sunt feminini, chiar deloc.

    www.zadinblog.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Multumesc mult!! Si ma bucur ca impartasim aceeasi parere! :D

      Delete
  3. Great! Poate ii porti la prima iesire si faci niste poze cu ei in folosinta! :D:*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mersi! Cu siguranta voi face un "outfit post" cu ei cat de curand :D

      Delete
  4. Sincer daca nu mentionai in comentariu ca ar fi de la femei nu m-as fi dus cu gandul la un model feminin. Atat culoarea cat si designul lor ii fac cu usurinta sa fie purtati unisex

    ReplyDelete
    Replies
    1. Multumesc si tie! Acum sunt total linistit :D

      Delete