Sunday, October 21, 2012

OOTD: Lazy Sunday

Asta a fost o duminica in care nu as fi vrut sa fac nimic, dar am fost nevoiti sa mergem la niste rude.
De obicei aleg tinute mai "normale", daca pot sa spun asa, pentru intalnirile in familie, insa am vrut sa ma simt EU.
Din fericire nu am fost taxat sau criticat. Stiti cum e, se mai gaseste cate o ruda sa isi exprime nemultumirile la adresa aspectului tau. Nu ma deranjeaza cand vine vorba de familia mea, dar atunci cand se gasesc necunoscuti pe strada sa faca asta, atunci da, ma deranjeaza, dar am invatat sa nu mai aplec urechea la tot ce spune toata lumea.
Acum ma pregatesc sa ma bag in pat cu laptopul in brate si sa urmaresc serialele mele preferate. Asa mai zic si eu! :))



Zara Leather Jacket | Vintage Shirt | Zara Pants | New Look Sneakers

4 comments:

  1. Bonjurica! Well, I really like your today outfit!

    ReplyDelete
  2. Replies
    1. Awww! O am de foarte mult timp si inca arata ca in prima zi cand am cumparat-o.
      Este una din piesele mele de baza. Plus ca este exact modelul care imi place.
      O sa ma opresc aici ca altfel o sa scriu un roman intreg despre jacheta mea preferata de piele. haha :))

      Delete