Saturday, November 2, 2013

Studded Boots

Mi-am indeplinit o mare dorinta dintr-o pura intamplare. Am cautat de mult timp perechea perfecta de ghete cu tinte pentru toamna. Chiar daca e sfarsitul toamnei si iarna bate la usa, ma bucur ca le-am gasit. 
Mai bine mai tarziu decat niciodata, vorba aia. 

A dream came true! I was looking for a long time for the perfect pair of studded boots for the fall season. But even if the fall is almost over and the winter is knocking on the door, I'm glad that I found them.
Later is better than never.


Si va las cu o piesa foarta frumoasa cantata de una dintre modelele mele preferate, Sky Ferriera.
Sa aveti un weekend relaxant!

I will let you with this beautiful song by one of my favourite models, Sky Ferreira.
I wish you a relaxing weekend, guys!

2 comments:

  1. wohoo nice nice boots :) bine te-am gasit!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hey, multumesc! Bine te-am gasit si eu. Ai un blog foarte dragut :*

      Delete