Monday, July 8, 2013

Fucking Young! - Teeth 1997 by Luca Finotti

Mi-am facut programare la dentist saptamana asta si am fost amenintat ca este posibil sa imi pun aparat dentar.
In mod normal, oamenii de varsta mea ar intra in panica, dar nu si eu. De mic mi-am dorit sa am ochelari de vedere, aparat dentar sau ceva acolo, pentru ca nu am avut nici o problema de genul asta si eram fascinat de colegii mei care, bineinteles, erau complexati si se plangeau ca poarta ochelari sau aparat dentar. (I'm a freak, I know) Cum e omul, nici cand ii e bine nu e multumit. Si gandindu-ma la asta, mi-am adus aminte ca am vazut un pictorial acum ceva timp cu niste baieti purtand aparate dentare colorate. Este vorba de revista Fucking Young, iar pictorialul realizat se numeste TEETH pentru numarul 1997 al revistei. Imi place pentru ca este vesel, colorat, si nonconformist.
Nu-i asa ca dintr-o data aparatul dentar arata extrem de sexy?











Photos Source: Fucking Young

Photographed and Art Directed by Luca Finotti

Styled by  Paolo Zagoreo with pieces from Versace, Givenchy, Mugler, Jil Sander and many more, for the “1997″ issue of Fucking Young! magazine.

Models: Leebo Freeman, Mikkel Jensen, Miles Mcmillan, Misa Patinszki, Ton Heukels and Sebastian SauvĂ©

1 comment:

  1. Uuh, credeam ca sunt singura ciudata care vrea aparat dentar. :)) Mi-am pus acum cateva luni si sunt super-fericita cu el, cred ca face parte din ”mine” acum.
    xoxo
    http://walkwithad.wordpress.com/

    ReplyDelete