Friday, December 21, 2012

The End of Gossip Girl

A venit si ziua in care serialul meu preferat a luat sfarsit. Gossip Girl. Un serial care m-a incantat in fiecare marti cu haine pretioase de designer, sampanie si drama. Actori frumosi, locatii superbe si multe intrigi din lumea prestigioasa a locuitorilor din Manhattan. Este primul si singurul serial (cred) despre care pot spune ca imi pare rau ca s-a terminat. M-am bucurat ca in ultimul episod am putut sa revad unele personaje demult uitate, printre care si preferata mea, Jenny Humphrey (Taylor Momsen). Surpriza a fost cand au aparut si doua mari actrite: Kristen Bell despre care se zvonea ca este vocea Gossip Girl si Rachel Bilson, una dintre actritele mele preferate cat si un adevarat  style-icon pentru mine. Serialul a avut un Happy End, din fericire. Blar se casatoreste cu Chuck (thank God!!) si Serena cu Dan.






Aparitia lui Jenny (Taylor Momsen) a fost scurta dar FABULOASA!!!

No comments:

Post a Comment