Thursday, November 8, 2012

Happy Nameday to Me

Dupa cum cred ca stiti cu totii, azi, 8 Noiembrie 2012, s-au sarbatoriti sfintii Mihail si Gavril. Am vrut sa petrec aceasta zi speciala cu prietena mea cea mai buna - verisoara mea. Am mers la restaurantul meu preferat, Ruby Tuesday, cu specific american - Burgers, cartofi prajiti si minunatii de genul asta. Am ras atat de mult incat cred ca ne-au auzit toti oamenii din local. A fost o zi perfecta. Nu as fi vrut sa petrec ziua asta cu nimeni altcineva, decat cu aceasta persoana care ma intelege si ma cunoaste asa cum sunt eu. Thank you, Ana for this special day!









MY OUTFIT:


4 comments:

  1. La multi ani pentru ieri!
    Foarte misto tinuta!

    ReplyDelete
  2. Yuuuuuuummy!!!

    Ce de-a bunatati :) vreau si eu din desert :))

    La Multi ani :)

    Pupic,

    Nico

    www.nicoleta.me

    ReplyDelete