Wednesday, September 5, 2012

New Goodies

Dupa cum am spus si in postarea anterioara, mi-am achizitionat unele lucruri pentru sezonul rece. Sincer m-am plictisit de hainele subtiri de vara, ba chiar am purtat unele din hainele cumparate, cum ar fi pantalonii, dupa care sunt innebunit. Ma rog, eu in general sunt innebunit dupa tot ce imi cumpar nou ahahaha. Dar pentru noul meu ceas Casio am facut o adevarata OBSESIE! Il port tot timpul, ceea ce e mare lucru, in conditiile in care eu nu suport, in general, sa port ceasuri sau orice chestie grea, la mana. Simt ca nu am libertate de miscare, ca trebuie sa am grija ce fac cu mana, sa nu lovesc ceasul, sau ceva de genul... IN FINE! Se pare ca mi-am gasit "Ceasul pereche" :)) Ma simt foarte bine cu el, nu este DELOC greu, nici nu il simt si ador modelul vintage.
Am facut si cateva poze ca sa va arat ce mi-am luat:


                                 







No comments:

Post a Comment