Thursday, November 17, 2011

The Very Best of Versace for H&M

In sfarsit a sosit lansarea oficiala a colectiei Versace for H&M! M-am trezit de la 7 dimineata sa fiu sigur ca ajung in Mall Baneasa devreme ca sa nu prind prea multa aglomeratie. Am ajuns la ora 9 acolo, din fericire la baieti era intrare libera (la fete a fost mai nasol, pe grupuri de cate 20, cu bratari, cu un anumit timp la dispozitie etc). Stiu ca a fost destul de controversata colectia Versace for H&M la noi, am tot auzit chestii de genul ca sunt kitchoase etc. dar asta este stilul casei de moda Versace, asa a fost dintotdeauna... mie personal chiar mi-au placut foarte mult unele chestii, (este adevarat ca unele piese vestimentare erau putin horror). Am reusit sa imi alcatuiesc o tinuta intreaga (camasa, pantaloni si ghete) si nu am dat foarte multi bani. (la fete a fost mult mai scump... gen daca la colectia pentru baieti, cea mai ieftina piesa vestimentara incepea de la 150 de RON, la fete incepea de la 500 RON). Una peste alta sunt incantat de aceasta colaborare si o felicit pe Donatella pentru aceasta colectie si abia astept urmatoarea colaborare H&M cu un brand renumit. Si mai jos cateva poze facute azi:

Photobucket

Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket

4 comments:

  1. ghetele sunt chiar dragute din cum se vede in poza.. si pantaloni par interesanti :>

    ReplyDelete
  2. Lucky you! The collection wasn't even available where I live :-( Good purchase!

    Isabel x

    "I" is for Isabel

    ReplyDelete